Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

02 June 2011

~Sweat , blood and tears to Terengganu~ Part III

Hellowww... Hellowww... dah lama rasanya tak berhellow-hellow kat sini.. Hehe...

Okeh sambung lagi ~Sweat Blood and Tears to Terengganu~

Hehe... Okeh.. Episod kali ini aku akan berkongsi kenangan ketika jalan-jalan sekitar Kuala Kemaman.. Untuk makan Otak-otak dan Satar di sana.... Giler.. Masih terasa-rasa lagi hebaknya ikang-ikang di sana.. Hehe... 

Okeh baby... Layan picture... Enjoy ur self baby....

~Picture Wif StoRy and Drama~


~Picture - Rina dan Lily~
~Drama -
Rina : Yeahhh.. Kami Cun !!!!!
Lily : Yeahhh... Betul-betul kami Cun...


 ~Picture - Fiza Sangat Cun dan Ifa Cun ~
~Drama -
Fizah : Sniff....Sniff...Sniff.. Waahh.. caya la bau otak-otak and satar ni.. I Like.. meleleh rasenye ayor lior teman...
Ifa : Meh lawan sapenye lobang idung paling besau....
Fizah : i will try my best...
Ifa : You see mine...
Fizah : Surrender... Mung Hebak arrr.. luah lobang idong mung..  Keke...

~Picture - Satar dan Otak-otak Yummy~
~Drama -
Satar : Giler wehh.. habes cepat la kita wei.. Budak-budak ni giler makan...
Otak-otak : Sadap...!!! Aku tengah berdebar ni... Sekelip mata kalo gini deme ni makan...
Satar : Udah le order tak ingat donia.. banyak giler bai...
Otak-otak : Moga aku tenang didalam perut anak-anak gadis yang cun-cun gini..
Satar : Ha`a ehh.. derang cun... tenang sikit pemergian aku gini..

Keke...

Okeh... sampai sini je untuk episod kali ini.. Yayyy ~~

2 Komen:

Ijlal Binti Mearaj said...

wah seronoknyer jenjalan.. hi2

~Fizah Rahim~ said...

Hehehe.. mengisi masa lapang waktu cuti.. hehe

Related Posts with Thumbnails