Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 June 2011

~Sweat , blood and tears to Terengganu~ Part II

Orait.. Baby...Baby.... Mood holiday datang kembali..

Baik aku siapkan entry holiday di Terengganu secepat yang mungkin.. Sebelum holiday yang seterusnya datang.. Hehe * Bajet gilewww ada banyak holiday.. hehe*

Sambung dari entry yang sebelum-sebelumnya... Tapi aku macam malas nak buat dalam bentuk kronologi.. Apa kata dalam bentuk cerita bergambar.. hehe...

~Cerita bermula~

Pepagi lepas dah berehat.. dalam jam 10 kita orang siap-siap... Lily dan Kak nya datang.. Tapi aku dan masing-masing masih dalam mood makeup.. Keke... Dah macam kitaorang yang kenduri..  Perjalanan menuju ke Kemaman Idaman pun bermula...

Dalam perjalanan.. Aku singgahlah kat stesen minyak untuk menyahtinja... Punya la lama aku tunggu depan pintu tu.. sangat lama.. sekali yang keluar jantan.. Coiiii!!!! Ko bute ke.. tu tandas wanita yang cun macam aku jer taw...Masuk-masuk je.. Pehh.. bau rokok.. menusuk keseluruh pelosok benang-benang fabrik pakaian ku... Selesai je. Masuk je kereta.. Semua orang bising.. Aku bau rokok... ~Ehhh.. aku tak merokok...... ~ Terus pegi amek perfume... spray...spray... Busuk punya Jantan.. aku lempang kang.. Eiii.. Emo... Emo....Emo...

Sampai je rumah lia.. semua kembali kontrol cun.. Hebak giler kitaorang kalau bab-bab kontrol cun ni..


 ~Picture - Gadis-gadis cun dan hadiah untuk Lia....~ 

Punyala lama kitaorang melepak dalam rumah tu.. Sampai Jurukamera tu cakap kat kitaorang.. Ni tunggu lama mesti sebab nak tangkap gambar an.. An... Semua pakai jerit.. Tidaklah... tapi dalam hati.. angguk laju-laju.. hehehehe.... Okeh layan picture lagi yer...

~Picture Wif Story~

 ~Picture - Kakak Lily , Lily dan Zira... Huhuhu.. Boria Anak Tanjung.. Hehe... Same le deme.. tah deme ni dah pakat kot nak pakai sama-sama.. hehe~


~Picture - All of Us... Wif Kakak Lily dan Diana... Hehehehe... Kawen dah kawan aku ni sudah.. hehe.. so... semua mood kawen pasni.. Hehe...~
~Picture - Lia in wedding dress.. hehe.. yangs sebelah tu pengantin wannabe... Nak warna apa eh kawen nanti.. Coklat ke...?? Kelabu ke...?? Hitam putih ke...?? Hahaha... Bajet kawen awal.. menci.....~


~Picture -  Kami... Without Rehan.. Tapi tak pe.. Lily ada ganti.. hehe.. Lily adalah seorang yang sangat sempoi.. Hehe... Dia boleh join mana-mana group.. termasuk group orang taman... Hehe.~


~Picture - Who will married first... Ifa ka... ? Rina ka...? Aku ka... ? Kalau aku kena tanya Jejaka Masa Hadapan aku la bila nak kawen ney.. Hehee~

~Picture - Lia wif Che Mat ... Keke... Pandang sama baby lia... Wei..Wei.. pandang kita orang plak weii.. Keke~


~Picture - Tamat sudah episod di rumah lia... From Kemaman Wif Love~

Tamat Episod kali ini

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails