Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 July 2011

~Ingat korang hebat ke....?~

Hye.Hye...

Hari ini jalan-jalan kat Taiping Sentral ngan Mak dan Apit.. Sementara tunggu Abah pergi Operasi... 

Lepas dah shoping sikit.... kitaorang pun lepak la kat McD.. tunggu abah mai.... 

Yang aku dapat lihat adalah... Ramai remaja perempuan yang keluar waktu malam-malam yer... Jam sudah menunjukkan jam 11... Makin ramai dan bertambah... Yang paling hebat... waktu ni yang ramainya gadis yang tak cukup kain seluarnya...

Semuanya... Ades... Pakat pendek kat peha semuanya... Dah ala-ala kumpulan Gula-gula dah ha... Apa nak jadi dengan remaja masa kini.... Panas sangat ke sampai begitu seluarnya... Yek..Yek.. aku rasa.... apa kes nak singkat sampai situ.. aku tak rasa hebat pun.. kalau putih tak pe.. ni warna ... hurm.. biasalah warna-warna kulit melayu ni.. ades... layu betul rasanya....

Apa pun aku nak cakap...

KORANG TAK HEBAT LA PAKAI SELUAR SINGKAT MACAM TU !!!

1 Komen:

ShErA said...

sekarang ni mcm2 ragam boleh tgk... menakutkan btl...

Related Posts with Thumbnails