Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

07 July 2011

~Sweat , blood and tears to Port Dickson~ Part 2

Orait.. sambung kembali coret coret waktu pergi ke Port Dickson....

Hari isnin kami satu famili bertolak ke PD.. yezza... Sepanjang jalan aku rasa aku tido kowt... Yolah... bangun awal pagi beb.. mana lalu... hehe...

Sempat berhenti di perhentian Somban.. Sapan pagi... Pale masih lagi gelong... Aku telan je apa yang ada depan mata .. Kang lapo.. beb man... hehe... Selesai je.. terus bertolak... Dalam perjalanan memang asyik menyakat adik aku je la.. Dia mana pernah dok asrama.. Keke

Sampai je Poli PD.. keke.. Gembira sat.. sebab apa... sebab .... Dulu Jejaka Masa Hadapan aku dulu belajar kat Poli PD.. hehe.. So terasa macam dia ada kat situ je.. *isk... tetiba aku rindu dia...srot2x*

Disebabkan Poli ni jenis.... Daftar Kamsis dulu.. jadi terus ke kamsis... Hehe.. naseb la dapat poli lama... asrama dia... adoYay... Hensem lagi Kamsis PUO.. tapi takpe... baru rasa dok IPT.. hehehe... Hebat-hebat... Tapi aku rasa sayu bila melihat dak-dak baru ni masuk.. Teringat saat-saat bersama teman-teman di kamsis PUO ... menghandle kemasukan pelajar-pelajar baru ni... Wahh.. hebat perasaan itu...

Heheh... Tengahari.. check in kat Hotel Seri Malaysia Port Dickson.. Ni kali kedua aku duk situ.. hehehe... Malam tu... padil datang... so gi makan-makan... wah.. hebat !!!!!

Abes makan.. malam-malam jalan tepi pantai.... Lembutnya pasir.... angin lagi... Wah... hebat perasaan..... Alangkah seronoknya jika Jejaka aku ada ketika tu... Isk... Takpe-takpe.. nanti dah sampai masa nya.. kita jalan-jalan yer... hehehe...

Ok... sampai sini je... sambung nanti..

Arios~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails