Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 August 2011

~Aku seorang pendengki..?~

Hye...

Kadang-kadang aku sendiri tak tahu apa yang aku hendak....

Bila melihat orang lain dapat apa yang mereka hendak.. aku pun nak apa yang mereka nak... Tapi apa keperluan bagi diri aku.... Sedangkan.. mereka dapat apa yang mereka ingin gunakan.. sedangkan bagi aku tidak berguna pun...

Kenapa dalam diri ini ada tamak... semua mende aku rasa aku nak tapi aku sendiri yang tahu apa yang aku nak... Tak perlu kot nak jeles-jeles dengan orang lain... Apa untungnya jeles dengan orang lain... takde untungnye pun..

Mereka dapat apa yang mereka mahukan.. aku pun dapat apa yang aku mahukan.. kenapa mesti mahukan hak orang lain.. biarkan mereka...

Buanglah dengki anda... Biar hati ini tenang~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails