Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 August 2011

~Hantu Sangei~

Hora ....!!

Semalam aku buat kuih karipap... Tapi terbanyak sangat.. So separuh aku simpan dalam peti esok lusa bule goreng.. Tapi yang di goreng pun dah terlalu banyak... Waktu berbuka aku dah melantak banyak sangat..

Sampaila sebiji tu.. Aku ngap separuh.. Separuh lagi aku buat main... Aku letakkan atas piring ... Bajet cam sirip ikan jaws la.... Sambil men tolak-tolak.. aku berbunyi.. jeng...jeng..jeng..jeng.... Sekali mak tengok jer... mak cakap... "eiii cam hantu sangei" ... Aku yang pelik... "Urm.. antu sangei.... ? Sangei tu kan tudung saji..." . Mak aku cakap memang pun.. hantu tudung saji.. dia ada kaki... dia jalan cet...cet....cet....

Huh.. naseb bulan puasa... kalo tak.. ades....


Cam ni kot Hantu Sangei tu.. Aku dah cuba sedaya upaya untuk mengilustrasikan se"real" yang mungkin.. Hohoho....

p/s : Selalunya lukisan hudoh... Pelukis dia cantik.. haha~

3 Komen:

ShErA said...

first time shera dgr hantu sangei ni...

~Fizah Rahim~ said...

Sama laaaa.. dah dekat 25 tahun idup.. ni first time dgr.. ades

MOHD FAHMI JAES said...

hantu baru ni. x penah dgar

Related Posts with Thumbnails