Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 August 2011

~Bedak baru ....? ~

Hoho~

Kali ni aku nak try Compact Powder yang len.... Dari dulu aku dok guna Silky Girl Silky White... Sekang ni aku nak try....

Tada .....


Masih lagi Silky Girl... Tapi ...Magic BB.... Magic ke weh... apa rasa lepas pakai haaa.. aku tak pakai lagi... ada jadi cam muka pelakon Harry Potter ke... Hihi... bule buat magic ke pas tu...

Apa pun.. tunggu bedak lama abes... aku tak sabar nak beli.. tu yang terbeli awal.. dah tu.. kena tunggu baru boleh pakai.. hahaha~

2 Komen:

Memory said...

kak, shera paling tak sesuai pakai bedak compact... malas nak pening - pening, shera belasah je bedak baby.. haha...

Unknown said...

hehe.. akak plak xreti pakai budak baby gitu... abes kat tapak tangan je.. naik ke muka satu pun xde dah.. hehe

Related Posts with Thumbnails