Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 August 2011

~Dah shoping !!~

Dah shoping ......!!!

Yeah !! Di hari yang berlalu aku dah shoping baju raya.. hehe.. makaseh mak... walaupun nisbah baju 1 : 2 tapi ok lah... Esok lusa aku mintak lagi... Mula-mula dah takde mood nak shoping dah... lagi-lagi awal-awal dulu aku dah beli dah kain nak buat baju.. Sekali.. Huh !!! Auty tu tak mo amek dah.... Dah le first time aku pilih kain yang suwwwiiiit warna dia.. Muahaha~

Tak pe .. Takpe .. aku hantar kat Parit King je la.. Upah pun murah kat Auty parit king tu.. Sepasang Rm25 .. kat sini sepasang Rm45 ... dah le aku nak kena buat lining... Hambek ko seganda... baik hantar sana.. Sepasang aku baru Rm50 ... Huhu~


Ni dia .. Beg shoping... shoping kat kedai Peace je la.. situ je de saiz.. Pas shoping aku campak-campak jer.. hehe.. Mak aku yang amek ... pi gantung... Sorry yer mak... Sangat malas di situ.. Hehe~

Disebabkan aku shoping sampai Rm300 kat kedai tu... So... dapatlah aku daftar jadi ahli.. tah apa tah advantage nye... aku tak berapa nak dengar sebab aku dok sibuk isi borang... Hoho... Tapi tak pe... Aku memang selalu shoping kat kedai ni.. so... memang bagus la sangat dapat jadi ahli.. Hehe~

Okeh.. habes cerita tentang  shoping aku... yang belum beli tudung dan kasut.... Make up dah beli separuh... Yang tak beli lahi Maybelline AngelFit ngan lipstick dia agi... Hoho~ Harap dapat la paw my mummy.... Huhu~

Arios Mambo~

P/s : huhu.. dah nak hampir pulang ke Johor.. Ados.. kembali hidup sebagai seorang susah.. nak beli pon kena catu... Huh.. kerana itu aku suka duduk rumah.. jalan ngan mak.....

3 Komen:

MOHD FAHMI JAES said...

welcome back to Johor.

Memory said...

hehe.. shera pun dah shopping minggu lepas...

johor?? aduhai... mengenangkan nak balik johor balik terus tak rasa teruja nak raya...

Unknown said...

Fahmi Jaes : huh.. dah memang ko dok jhr.. ko xrasa apa la.. huh...

Shera : Huhu.. xbaik tau.. raya kita kena sambut gak.. tanda kemenangan....

Related Posts with Thumbnails