Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 August 2011

~Cucuq Kuanq Ajaq~

Arghh.. Seyes aku katakan..

Aku bukan dilahirkan untuk duduk rumah je buat kerja rumah... Aku jadi tensen duduk dalam rumah yang kotak-kotak ni... Tapi kali ni aku cuma sedang bercuti je... tetap aku rasa tensen dengan segala macam yang kena dihandle... 

Rasa nak cepat je abes cuti ni... Tapi bila dah tak cuti nanti susah nak balik rumah.. Yelah Perak ngan Johor memang dekat.. dekat dalam peta la.. kenyataannya tetap jauh... 

Doyayyyy~

Semalam boleh aku gaduh ngan cucur dalam kuali... Yang mula-mula tak jadi.. aku angkat terus letak dalam tong sampah... Yang kedua penyek plak.. nasib sama gak masuk terus dalam tong sampah .. yang ketiga baru nak jadi... tapi sekali nak letak dalam pinggan de satu jatuh plak.. memang angin betul la... aku cakap kat cucur tu.. kalo nak sangat keluar dari pinggan keluar terus masuk tong sampah.. Dan..dan cucur tu duduk diam-diam.. puas hati aku...

Hahahahaha~ aku pun tak tau apa nak jadi ngan aku ni.. baran aku dah mai balik dah.... pas ni jangan cari gaduh ngan aku.. aku nak jadi dak baik.. dok diam-diam...
Related Posts with Thumbnails