Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

02 August 2011

~Wordless Wednesday - Clash~

~Wordless Wednesday~


~ Clash ~

Seriyaw la aku sekarang ni... Ada je kisah PUTUS ni... Putus Cinta la.... Putus Tunang la ... Putus Kasih laa... Uiks... janganlah..... Di jauhkanlah....

6 Komen:

MissF said...

yg tbaru, dgr cte ally iskandar lak pts tunang. adehh

~Fizah Rahim~ said...

Aiseh.. pulak ..... masa bertunang memang banyak dugaan betul la... tiba-tiba rasa tak jadi nak tunang lama-lama.. ish..

ShErA said...

dah jadi macam musim plak kan kak... memang menakutkan bila baca...

('',)MiSs mRs.SaMsOL said...

tng pagi nikah mlm esk kenduri..best kan?? :) cm makcik aku...smua dpt sng...ko wat cmtu k...

~Fizah Rahim~ said...

Shera : tu la pasal.. mcm senang-senang je nak putus.. kalo putus cinta tu.. xpe la lg... ni putus tunang... pulak yg dah berhabis buat majlis... bercerai tak usah cakap la..

Jua : hehe.. aku nak merasa gak jadi tunangan orang.. hee.. pulak tu.. aku ikut je apa yang jejaka aku plan.. hehe

MOHD FAHMI JAES said...

sabar2. minta jauh

Related Posts with Thumbnails