Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 September 2011

~Berbicara blog - Edisi Inilah aku~

Mari berbicara blog....

Aku tahu aku bukanlah seorang yang pandai.. memang tak pandai...  dalam kelas.. orang sudah mengangguk.. aku masih ternganga.... namun ku turut kehendak hati untuk terus memahami apa yang disampaikan.. kau berharap agar esok.. anak murid ku juga begitu juga... teruslah memandang tepat ke mata ku untuk mendamba ilmu yang hendak disampaikan...

Mungkin nanti... susah bagi anak muridku untuk memahami apa yang hendak disampaikan... yelah.. diri ini hanyalah insan biasa.. mungkin dosa-dosa yang ada didalam diri ini yang menjadi tembok penghalang untuk menyampaikan ilmu yang ada...

Setiap hari... aku terus memandang... dan terus memandang tepat kedalam mata pensyarahku.. moga yang disampaikan tepat terus ke hati aku.... aku ingin tahu.... aku ingin pandai... aku ingin berjaya....

Inilah aku~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails