Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 September 2011

~Happy besday to me~

Yezza... HEbatlah... aku dah lama tak updated blog.. kalau updated pun hanyalah untuk melempiaskan amarah aku je.. keke~

Namun sehari dua ni aku busy.. hehe~ Yelah.. besday aku.. kompem aku busy...

Tapi yang best... First time sambut besday dengan jejaka.. terharu sangat-sangat.. 2 hari jejaka spend masa untuk aku... waaa.. nak nanges... 

Untuk kali ini.. hanya 10% sahaja persediaan yang dapat dilakukan sahaja... lagi 90% masih dengan berusaha.... 

Okeh... lah enjoy tengok pica~

Makaseh ifa.. bagi coklat.....


Happy besday to me!!

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails