Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 September 2011

~tribute to mama peiro - edisi udah xbule jenguk ~

Hye..hye.. masih didalam segmen yang sama... tribute to mama peiro...

aku memang cukup tak suka .. kalau orang yang takde kena mengena ngan aku tiba-tiba nak marah aku tak tentu pasal... 

dan ingat.. sekali kamu dah kacau hidup aku.. selagi tu aku akan mengikuti kamu.. walaupun didalam mimpi.. oh ya.. dun worry.. aku tak pernah terlintas la sampai nak bunuh membunuh ke.. santau menyantau ke... tapi.. just wait n see.. REMEMBER~


baru je berniat baik.. nak menjenguk apa khabar mamapeiro.. sekali... ini jadinya.. huhu~

jangan risau.. jangan lari.. ohh lupa... memang salah kamu.. patutlah rasa bersalah ya amat sangat.. sian-sian.. baru sedar diri.. aku rasa dia ni baru beli cermin la.. haha~

3 Komen:

MOHD FAHMI JAES said...

sabar2

peiro said...

cik adik... jgn ingat kita diam sbb kita slh... kadang diam lebih baik dari melayan org yg xkan pnh sdr akan silapnya... org mcm ni xguna nak layankan sbb walau apa pun yg org cakap dia tetap "BETUL"... org lain juga yg salah... ok lah mcm 2... nak menang sgt amik la kau... kita doa kau bahagia la ngan cara hidup kau 2 yer... kita pun syukur sgt adik kita xtinggal serumah ngan "kawan" mcm kau... xpela kalau kau xsuka dia pun ramai lg org lain mau kawan dgn dia... takat kau sorang pa la sgt kan... kitaorg pun xksh... cuma 1 kita mcm confius la, org 2 dok ckp "ade aku kesah?"... betul2 ka xkesah ni? klu betul xkisah knapa dilayan org mcm kita ni... nak mrh2... selalu org mrh ni sbb dia kesah la kan... kau blh tipu org lain tp diri sendiri mcm na? belajar pun dah tinggi so sendiri tau la kan... lps ni klu sampai mati nak terus mengata kita kat blog kau pun terpulang la ya... asalkan kau puaskan ati kau 2... klu ya pun xnak tolong sudah la ni tidak siap nak bg kaki lagi kat org canang sana sini mcm la kita ni xreti sgt... bukan minta byk pun tumpang 1 mlm ja... klu xblh sudah la... ada kita paksa ka? pada kita selagi kau dok cari mamapeiro 2 maknanya kau mmg terasa la ngan pa yg kita ckp... tau pulak kau terasa bila org mengata kau abih kau ingat org lain xrasa bila kau dok mengata... kita pun da juga terasa ngan kawan2 tp xpnh nak amik ati sgt... maafkan ja slh dia sbb kita pun xsempurna... ari ni dia buat salah mungkin esok lusa kita pulak.. so xpyh la nak dendam2... psl blog kita 2 xtau pulak da juga yg berminat nak jeguk... xpa nanti kita bg kau blh jeguk blk ya... tp sori la kat blog kita xda la mcm blog kau nak mengata sana mengata sini sbb kita xsuka ckp benda xelok biar yang elok ja... jemput la ya ziarah blog kita 2 nanti... dah pnjang sgt ni xpa la ya sori klu buat kau terasa ka pa... hope kau bahagia la ya...

~Fizah Rahim~ said...

terima kasih mmg peiro... saya pun sngat bersyukur.. sebab dulu memang tak rapat dengan adik mama... sangat-sangat bersyukur.. andai dulu saya baik dengan dia.. saya pun tak tahu apa yang jadi kat saya.. ok.. hebat.. memang adik anda sangat ramai kawan...

itu saya tak nafikan.. yelah.. dia baik macam mama juga...

memang saya jenis begini harap maaf... silap saya la kot.. yelah.. saya memang seorang hypertension.. jadi memang saya begini...

bagus la mama.. sebab sihat... tu yang boleh nak sound2 orang lain kan.. saya tak sehebat mama.. hati bersih suci... harap maaflah ye mama....

saya ni tak sihat.. sy ni psiko... adik anda pulak sangat baik.. semua orang sayang dia.. tak caya boleh tanya kawan2x dia.. tak pun tanya dia sendiri mesti dia cakap dia baik...

alhamdulillah lah.. saya ni dah kenal ngan mama.. baru saya tahu ada orang yang mcam ni dalam dunia ni...

ok.. terima kasih doakan saya bahagia....

Related Posts with Thumbnails