Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 September 2011

~Seruan haji kembali~

Salam...

Sedar tak sedar... Musim haji semakin hampir menjengah... masuk kali ini... 3 musim haji sudah aku berbicara didalam blog...

Alhamdulillah ... syukur dipanjatkan ... Tahniah kepada yang telah diseru panggilan haji... dan bersabarlah bagi mereka yang masih tidak mendapat seruan tu... 

Pada enri 2 musim haji yang lalu.. aku ada menyatakan yang seruan haji telah lama berkumandang sejak dari alam roh lagi... setiap roh yang ada telah pun menyambut seruan haji yang diserukan ... Moga.. aku berkesempatan untuk menjejakkan kaki ke sana juga...

Aku berdoa.. agar atuk aku diberi peluang sekali lagi untuk menunaikan haji... moga adalah kuota untuk dirinya.. amin~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails