Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 September 2011

~Siap-siap untuk ke sekolah~ Yippie

Yeah !!!

Esok start kuliah ... ngee  * start dalam jadual je la.. idak le teman tau ada ke idak kelas esok *

Tapi aku perlu bersemangat .. Aku akan pastikan yang aku menyanyi ketika mandi pagi... baru sepanjang hari aku gembira.... keke~

So ... sebelum tiba hari persekolahan perkuliahan ... kenalah kemas beg sekolah kuliah ....

masukkan kotak pensil.. buku nota .. kalkulator ....

oh ... demm.... wut the fish !!! kalkulator aku kalkulator separa sentipik... dak menengah rendah punya la bai.... huh.. ni la jadi nye... semua mende pakai capai... pokai-pokai... nak kena beli kalkulator baru.... demm.... dah la aku kena berjimat... hoho~

Tapi apa pun.. borang untuk ujrah dah aku siap siagakan... mahu ditanda tangan saksi dan matikan stem dia saja.. keke... borang untuk stiker kenderaan pun dah siap.. kena apply stiker baru untuk motor aku.. he.. kete aku...??? keke.... nanti-nanti la... *ehh aku ada kete ke...* .. nak tandatangan saksi gak.. hehe..

semua mende nak kena saksi yer.. hehe...

Ok.. selamat belajar.. arios~

1 Komen:

Memory said...

selamat belajar kak... hari ni kelas shera pukul 12 tgh hari...

Related Posts with Thumbnails