Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 September 2011

~Yeah !! Jadual MUET dah kuar....~

YEah .... !! 

Satu lagi jadual dah keluar....

MUET ... Wahaha.. harap kali ni dapat la band yang hebat sikit.... dah 2 kali kot aku amek MUET dua-dua band 2.. nampak beno bongoknye bahase inggeris...adeh...



~ Klik pica untuk tumbesaran tulang temulang~

Beza tarikh speaking ngan reading , writing & listening adalah sebulan... Uiks... kenapakah ...? hehe... dah le speaking tu hari waktu de kuliah... tapi hari selasa kelas sampai kul 10 saja... sempat untuk ke pusat exam pada jam 11.. hehe....

19 nov pula adalah hari sabtu.. hehe.. tu tak pe... 

Berdebar-debar la.. dup.. dup ... dup....

Sebenarnya tak perlu pun nak kena amek MUET ni lagi... tapi tak terasa kepuasan diri... yelah aku ni kan akan mengajar... mana bule nanti student aku band 6 aku masih lagi band 2 .. kalau dapat band 2 lagi ... aku nak kira aku dapat band 6 gak.. sebab 2 x 3 = 6 .. hahaha~

Moga aku berjaya .. AMin~

2 Komen:

Memory said...

semoga berjaya kak...

MOHD FAHMI JAES said...

wah. tahniah. selamat berjaya

Related Posts with Thumbnails