Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 October 2011

~Jalan cerita sama... tapi tak serupa~

Tiba-tiba kenangan lama mengamit kembali...

Teringat ketika aku meneman adik aku , an dan zira pegi mendaftar INSEP....

Plannya nak tido rumah seorang kawan ni... Kawan yang rapat dengan kitaorang tak de.. so ada housemate dia je ... yang dulu satu kelas.. tapi takde la rapat mana pun.. 

Tapi hari tu An ada interbiu kat KL.. so singgah KL dulu sambil ambil zira.. Abes interbiu .. dah lewat petang.. Lepas maghrib baru bertolak ke Parit Raja... Tiba-tiba ada hal yang tak boleh di elakkan..kami cancel duk umah kawan tu.. sebab terjadinya tettt..... Adoy..

Sampai-sampai Parit Raja dah jam 12malam.... last-last kami teruskan perjalanan ke Batu Pahat.. sewa je hotel kat situ... Yelah dah tak sudi... 

Esok pepagi keluar pegi daftar INSEP.... Esoknya aku balik perak naik bas... sebab minggu depan tu nak datang sekali lagi aku plak daftar master.. huhu

P/s: Aku pun penah nak tumpang umah orang tapi tak boleh.. tapi takde la sampai kakak aku ke.. kakak an ke.. kakak zira ke.. pegi serang dak umah tu... dan takde la plak mamat mana-mana nak bekap abes-abes .. n hentam abes-abes kat orang rumah tu.. adoY... sabar je laa....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails