Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 October 2011

~Luah perasaan lagi.. Adeh~

Peribahasa hari ini :

Marahkan menantu , anak dipukul...

Maksudnya... Aku marah kat Mama Peiro tapi yang kena memang DOubleYue la... So... Nasibla... Air dicincang takkan putuskan...

Memang aku dah senyap.. tapi bila terpandang je DoubleYue... Tangan terus bergetar-getar menahan sesuatu... Raut muka tak payah cerita.. memang sah dah berubah...

Aku memang bengang ngan orang yang hentam aku dulu lepas tu sibuk nak defend diri tak bersalah.. pulak tu pura-pura suci... blah arrr.... 

Sorry aku bukan orang baik.. Aku sedang belajar jadi orang baik.. jangan ganggu aku...

P/s: aku taknak jumpa atau terserempak ngan DoubleYue sebabnya... Sekali aku dah benci.. selamanya.. aku susah nak benci orang... tapi sekali dah benci... jangan harap benci tu dapat ditarik balik... Aku boleh kira berapa orang je yang aku benci ... Paling kurang aku menyampah je.. Tapi ini benci ... 

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails