Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

12 December 2011

~Hari minggu punya cerita~

Phhiiuuewwwww....

Penat rasanya... Online pun dah kurang.. Yelah busy.. keke~

Hari minggu ni aku sedikit busy... Sebabnya... pergi berjalan-jalan.. Yeah...

Perjalanan bermula hari jumaat.. Habes je kelas microteaching ( urm.. sedikit terganggu disitu.. aku tak berpuas hati) rehat-rehat terus g KL... Sampai je sana... Lapar giler.... Kak Ilah belanja Pizza... Keke~


~Hahha.. seb bek ada kakak yang baik.. Tapi kecewa.... Lasagna tak sampai-sampai.. keke~

Pastu tak sempat langsung nak snap gambar dah. hahaha~

Esoknya sebelum pergi berjalan-jalan round Shah Alam... Sempat plak Dak Kecik ni..


~ Dak ni laaa..... telah merampas henset aku.. dia plak yang bergaya-gaya depan henset.. tapi satu pun gambar tak jadi...~

Berikut adalah antara gambar-gambar yang tak jadi.. hahaha~


~Gambar aku yang penat posing... Belakang abah... Dak kecik ni panggil abah aku along je.. ceh.. ingat adik beradik dia ke... muahaha~


~Ni la dinamakan seni kaki... gambar kaki je dia tangkap.. haha~

habes dah kisah.. *adoi gambar tak mengikut jalan cerita doh... sebbnye tak selalu snap gambar... keke.. kamera takdek....

~Malam tu pulak on da way nak g amek atok ngan acik kat KLIA.. kitaorang berhenti di RnR Dengkil.. Aku sempat layan Ice Kimo ngan Waffer dari DailyFresh.. Yeah....


~Sempat snap pica bekas Ice Kimo je.. Wafer tak sempat nak snap dah ngap.... urk. kenyang ~

Bawah ni pula kisah di KLIA...

Penerbangan atok ngan acik sampai jam10 malam... so kitaorang pun berlari-lari itik menuju ke tempat landing domestic.. hehe.. umai ramainye orang.. semuanya menanti orang yang tersayang..


~Nampk tu.. ramai siott~. haha....


Ni akak aku.. tukang pegang banner.. hehe.. sempat tangkap gambar ni je....pastu.. hampeh...

Ok sampai tu je.. sebabnye.. punya la asyik menyambut orang balik dari mekah.. penat menjerit-jerit.. sambil kibar-kibar banner... haha... lantak korang nak cakap apa... kitaorang buat ala-ala tengok 2P.M. kat airport.. hahaha...

Okeh arios... nak buat Projek Sarjana.. mati aku.. minggu depan present dah.. aku.. .. apa pun tak boleh...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails