Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 January 2012

~Aku belajar untuk sendiri~

Salam..

Setelah terlalu lama disogok dengan kebaikan dan kelebihan kerja berpasukan... Baru kini aku sedar... Aku sangat lemah bila aku sendirian..

Aku terasa aku bukan aku bila aku sendirian... Namun aku perlu belajar untuk sendiri...

Tak semua perkara dan kerja kita boleh lakukan berkumpulan... atau beramai-ramai..

Ada keputusan yang perlu diambil secara sendiri..

Ada perlakuan yang perlu dilakukan sendiri...

Aku tak reti...

Aku terlalu memikirkan apa yang akan diperkatakan oleh orang lain...

Aku terasa banyak mata yang memandang... banyak mulut yang berbicara..

Ya Allah... tabahkan hati aku untuk bergerak sendiri...

Psst: Mood sendiri bila kita sebenarnya nak drive mmg akan sendiri.. takkan sampai bila-bila nak drive ada orang teman tepi... adoi la...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails