Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 January 2012

~Aku dan Dia~

Salam...

Urm... Semalam aku mimpikan dia... Kenapa mesti dia yang hadir didalam mimpi aku... Aku rindu dia... URm... jauh sekali... Setiap detik aku kian melupakan dia.. Setiap langkah walau payah aku lupakan juga perlahan-lahan.. tapi kenapa ia seakan-akan berlari menerpa kepada aku... kenapa mesti dia hadir kembali dalam mimpi aku...

Ya Allah.. tolonglah hambamu ini bagi belajar untuk setia.. Hati aku hanya ada pada Jejaka sahaja... 

Walau kenangan itu masih mengisi setiap ruang didalam minda .. tapi biarlah ia hanyalah kenangan... Walau apa pun aku tetap doakan yang terbaik untuk dirinya...

Aku minta maaf aku pernah hadir dalam hidup dia... Walau aku tahu dia tak pernah terasa pun akibat pemergian aku...

~End~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails