Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

15 February 2012

~Aku harus belajar~

Aku sedang belajar menjaga dan menghargai harta benda aku...

Aku nak jaga :

Pen aku...
Pensel aku...
Pemadam aku ...
Buku aku...
Printer aku...
Netbook aku...
Mouse aku...
Handphone 1 aku...
Handphone 2 aku...
Earphone aku...
Bedak aku...
Lipstik aku...
Motor aku...
Kereta aku..
Kasut aku...

Dan ..

Semuanya....

Aku perlu belajar...

Aku bukan orang kaya...

Kerja tak lagi...

Duit bukan datang sekali petik...

Duit masih duit mak abah...

Mana ada sumber lain...

Jadi aku harus berusaha untuk menjaga dan menghargai semua yang aku ada... Itulah yang aku ada...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails