Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 February 2012

~Hehe ... Aku hado... Korang hado ko??~

 Yoshh !!!!

Hari ni saje gatal-gatal nak search nama sendiri kat Google.. Yang aku jumpa adalah ini.. Hehe~

Siap print screen agie tu.. Ahaks~

Tesis Projek Sarjana Muda dah masuk dalam sistem Library...

Bangga laaa.. Bangga laaa.. Bangla....

Teringat kat PSM...

Aku hasilkan Sejadah Elektronik yang tak menjadi.. hehe... takpee.. janji de idea..

*klik untuk tumbesaran tulang temulang


Ni pula yang aku jumpa bila type nama Jejaka aku.. Alololo.. Nanti buat satu yer kat umah kita yer.. Cepat skek baju kering nanti.. hehe~

*klik untuk tumbesaran tulang temulang


Apa pun kenangan waktu degree memang hebat !!!!

Tahniah untuk aku dan semua orang...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails