Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

24 September 2012

~Meniti hari-hari - Aku penganggur~

Yosh!!

Meniti hari-hari seorang penganggur.... 

Walaupun secara rasmi minggu lepas aku menjadi penganggur... Tetapi kekangan masa .. Sibuk yang keterlaluan melewatkan aku menjawat jawatan terhormat ni.. Hari ni boleh dikirakan sebagai hari pertama aku menganggur... Yay!! It`s my besday.... and i`m unemployed in my besday.. Hadoilaaa....

Awalnye aku rasa nak bekerja sambilan.. Tapi bila mengenangkan rumah yang tonggang langgang... Kena la kemas rumah.. Bajet preparation tahun depan la ni.. Bahahaha~

Mana aku nak mula dulu... Bilik aku kah ? Dapur kah ? Bilik bawah kah? Ruang tamu kah? Adehhh...

Ikutkan aku plan hari ni nak basuh kete.. jemur karpet ... nak gulung balik karpet... abah cakap kalo guna kang waktu kenduri tak tenggelam kaki pijak karpet tu.. Ngeeee.....

Di hari first penganggur yang terjadi adalah..... Dari pagi hujan renjai-renjai... Mendung....

Sebegitu jua lah perasaan dan hati aku.. Mendung.... Ku tenung bantal.. Wahh!! Hebat... sejak bila bantal ni sarung dia dari baldu... Dan tarikan graviti katil lebih dari biasa... What de !!!!!

Yang pasti... Aku tidoq je hari ni.. Bahahaha~

Me Expection  ~


 ZZZzzzZZZZ

In Reality.......


What da!!!!!!


Note :
Weather : Cold night..
Mood : Happy ... Mak belanja KFC.. Celeb with Abah n Apit.. Apit bagi hadiah... \O_0/
Finance : RM150 ... Hari ni tak beli apa pun... 

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails