Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

25 September 2012

~Meniti hari-hari ~ Let`s be a superwomen


Yosh !!

Me again... Meniti hari-hari seorang penganggur....

Hari ni masuk hari kedua aku menjawat jawatan ni.. Aku rasa hebat !!! Kenapa ? Sebabnya hari kedua ni ada la keje yang menampakkan diri aku ni bagai seorang suri rumah... Yayy!!!!

Pertama !!! 1st !!!

Pagi-pagi macam biasa bangun.. Solat subuh... Dok lambai abah gi keje..... Lambai mak gi keje.... ISk... Tiba-tiba tak tak berguna.. Mak abah yang gi keje anak dok umah... Maapkan anakmu.... Orait-orait back to the point... Pastu aku tido balik.. Penat wehh semalamnye.. Sebab tak boleh tido malamnye... Sejuk tapak kaki.. NgeeeNgeee.... 

Pastu apit kejut... "Kak ngah dah nak balik dah ni.... " Ohh ok.. aku trus trun bawah ... Salut badan dengan tuala je... Bajet selubung macam wanita kat pakistan tu.. BAhahaha.... Sekali.. Apit minta buat Sardine Roll... Apa lagi I`m Rolling.... Like Rock and Roll... Merepek !!!!  TAda !!! Siap ... abes satu tin and dekat 2 bantal roti aku buat... (2 bantal sebab yang panjang dah abes... apit beli yang pendek 2). Okeh... dah hidang makan-makan.. bekalkan apit balik penang ngan kawan dia.. Babai...Babai... BAbai....

End Episod Satu~

Kedua !!!! Seken!!!

Hari ni layan Tv sepuas-puas hati.. Yay... Tiba-tiba teringat kat msg semalam.. terus bukak henset... Baru baca detail... Redeem your Birthday Gift at any AEON ctr.. Bahahaa... Satu lagi mesej.. 29 September... Member day AEON at AEON Station 18....  I want... I want.. But... No money... ISk.....

Tapi pedulik apa.. aku nak gak cucik mata... nak gi gak... lantak kome... bahahahaha~

Ketiga !!!!

aku petik-petik channel semua free lagi... Terbahak-bahak tengok Opera VAn Java.. I like.. tambah-tambah de keroncong..... Keroncong macam tu gak perut hakak.. Tapi sabar...sabar.. Just shake with HErbalife.... yay!!!! Sambil tengok tv.... kena la bersenam-senam... perut semakin buncit.. Omaigod... no.. No... seb bek apit tinggalkan equipment dia.. ngeeee.. apa lagi.. Rozita Che Wan... 400x... errrrr....

Keempat !!!!

Aku berjaya melipat sebakul bapak besarnya kain... Keke.... Cayalahh.....

Kelima...!!!!

Hari ni dapat kad besday dari ENchek Tunang.. HEeee.... I like... Love u very much... Ngeee...


Card Dari Enchek TUnang.. Sekali ngan Keychain... Hehehe...

Keenam..!!!

Hahahahaa... Ehhh aku menang ke.. aku menang Contest laaaaa.. Contest MyEG Syoknya Raya 2012.... Hehehe.. Masuk ketagori WINNER FOR MOST CREATIVE PHOTO... Hehehehehehehehe~

Kalo nama sama ke apa ke.. pedulik.. yang aku tau.. aku emelkan je dulu akaun bank aku... i need money now.... Hahahaha~

Now ... Let`s be a Superwomen... YAyy!!!

Note :

Weather : Masih lagi sejuk-sejuk kerana hujan......
Mood : Not very well.. tapi happy.. sebab dapat kad dari Enchek Jejaka...
Finance : RM282 .... Dapat belas Ehsan dari Abah... ISk... TErharu...

Ok bai....


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails