Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

27 September 2012

~Meniti hari-hari - Yay....

Yoshiiiiii~

Meniti hari-hari penganggur...

Yaaaawwwww... Ngantuk dah.. hari ni aku layan One Piece je... Sekang dah ngantuk.. Tapi nak updated gak blog yang bajet artis.. Sebelum tido update kehidupan harian.. Bahahaha....

Hari ni.. hari tak mendung.... Panas di pagi hari.....

Jadi bila matahari dah tinggi.... hehehe.. waktu matahari rendah.. aku membuta.. ngeeee... Okeh.. waktu matahari meninggi.. aku pun teringatlah kat pesanan mak aku.. " Angah.. jemur karpet... pastu gulung.. simpan.... Guna yang lusuh tu je.." Bahahahaa.... Beli sampai rm500 tapi suh gulung.... guna gak yang lusuh... adoi...Aku pun apa lagi angkat la karpet... Bajet hebat...!!! Sekali... Adehh berat betul karpet tu.. sampai nak muntah aku  angkat karpet.. Nak kena jemur lagi atas pagar... Pening memikirkan perkara tu.. hehehe..~

Pastu.. Hari ni hari untuk mencuci kereta.. Sebab esok nak guna anto mak gi keje.. and tengahari nak g Butik Kawen... Nak g tempah persiapan kawen.. Ehhh aku dah nak kawen la.. Bahahahaha..... Berkilat jadinye AHM aku... Segalanya sebab peralatan dan bahan cuci yang disediakan oleh Padil.. dari sabun kete , wax dan juga mirror protector.. Giler.. pas guna .. simbah ayer.. diaa jadi tak lekat.. bulat-bulat je mengalir.. hahahaha.. Peghak plak.. Ngeee..

Petang pulak.. Ada plak satu mamat ni datang... Dia berbahasa Siam Kelantan.. Satu patah aku tak paham.. yang aku dengar... Beli la kepok... Nak balik malam ni.. Kena kejo ngan jabatan agama... What !!!!! Pasal pa kena kejo.. aku malas.. aku beli je kepok dia.. dah le sikit mahal plak tu... Sebab malas nak layan je... Aku beli... Bahahaha.. Bajet kaya... abes RM10 aku.. menciii......

Ok.. sampai sini je celoteh pada hari ni.. hope henjoy... kat blog bajet artis ni.. hahaha~

~Makaseh Enchek GooGle~



Note :
Weather : Pagi panas.... Petang dah mendung... Hehehehe
Mood : Penat sangat... rasa nak patah pinggang angkat karpet..
Finance : RM175 ... kurang dah seploh hengget.. sebab beli kepok.. i hate.... 

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails