Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 September 2013

_FoodReview_ - Nasi Ayam Syiok Kuala Kangsar

_FoodReview_


Ho Chak !!!!

Tasty !!!

Yuummeh!!

Itu yang dapat aku gambarkan kat Restoran Nasi Ayam Syiok...

Kat mana ??

Di Kuala Kangsar......


Enjoy da pica okeh....

Bule dikatakan banyak kali jumaat la aku akan ambik mak aku kat opis untuk lunch di restoran ni...

Tah la.. aku rasa aku dah tergila-gilakan nasi ayam goreng ni...

Paling hebat.. bila makan ayam goreng yang direndam diletakkan or dicicah dengan sos dan kicap nasi ayam tu...

Aku suka bila sos dan kicap tu menyerap masuk lam tepung ayam tu.. Walaweiii... Heaven...


Harga dia bagi aku okey.. Berbaloi dengan kuantiti... Nasi dia mombong er penuh... dan ayam dia manyak ngat... 

Seperti dalam gambar tu.. aku order 2 nasi ayam goreng, seketul ayam, air bandung dan 2 air kosong baru RM14.00.. Berbaloi rasanya....

Aku tak sempat nak snap gambar depan kedai dia.. sebab yela.. I kan pemalu...

Restoran ni terletak di Jalan Daeng Selili Kuala Kangsar....

_End_


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails