Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 November 2013

Kisah kau dan dia... err aku je...

Hai lama tak update blog... banyak kisah yang dah lama aku tak buh lam blog ni... ada ke yang nak baca? Ada... aku la tu.... aku buh lam blog ni kisah aku agar aku bole baca di hari esok... dan berharaplah yang blog ni tak ditutup... atau dimusnahkan... hehehe.... ok.. share secara ringkas kali ni..

enjoy...






kisah pertama....

alhamdulillah... aku dah bekerja... walay tak dapat apa yang aku nak lagi.. tapi sekurangnya aku boleh jadikan kerja ni sebagai pengalaman....  nak bermewahan memang tak dapat.... untuk menambah semangat kerja.. Enchek Laki da belikan sepasang kasut baru... hihi...





k bai.. 

selfie itu penting.. hihi..


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails