Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 October 2008

Kisah Silam Untuk Masa Depan

Salam... Huk..Huk... Disebabkan ada permintaan maka aku pun menaip..
Dalam kepeningan dan kesibukan menyiapkan projek robot yang entah jadi tak jadi..
Terkenang daku ketika di PUO.. Waktu menyiapkan projek akhir untuk DiPloma aku..
Semua yang manis dan pahit dilalui...
Namun tu semua zaman kegemilangan dulu.. sekarang zaman kejatuhan yang mendadak..

Dah tak banyak dah gambar dak kelas aku kat PUO dulu.. Sebab kedai PC bengong kat TDI tu telah memformat Laptop aku tanpa membuat backup terhadap data-data aku.. Sayang nyer... Waaaaa...


Ni gambar kelas waktu Sem Akhir ( Kasi tarik sket biar kurus)

Waktu kat PUO, aku teramat excited n obses dengan Projek akhir aku.. sehingga cuti tgh sem yg seminggu jadi 2 hari je. Tah le.. walaupun 1 mata kredit je.. namun aku terlalu berminat. Bukan macam kat sini.. tah la.. takde semangat langsung nak buat.. faktor kengkawan yang tak xcited pun sama gak..



Ni Booth Pameran aku.. Sape kata booth islamik tak boleh menang.. Walaupun ada non-muslim Islam tetap didahului..




Ni Plak gambar Projek aku.. SMART FLOOD DETECTOR..
Wahaha... yang tepi ni... penumpang semangat..
Hahahahahahaha.



Saat-saat teruja dan tak percaya... HAhahahaha..
Sebab selalu cakap..
Alang-alang dah masuk pertandingan biar mara..
Alang-alang lepas saringan..
Terus pulak separuh akhir..
Dah lepas separuh akhir plak..
Kalau tak dapat no 2.. No 1 jadi la...
Hik..hik....

Abes dah... Mengamit kenangan silam agar lebih berjaya dihari esok..


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails