Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

09 December 2008

++Kerana Inilah Aku Masih Hidup..++

Cukupkah sekadar ini..??

Oleh kerana aku ni peminat setia Shin Chan.. Aku sering kali teringat kata-kata dalam komik tu..


"Kerana inilah aku masih hidup..."

Wahahaha... Kadang2 aku pikir betul gak...

tapi pikir balik mendalam PATUTKAH??

Tak patut.. tak patut... Kerana apa kita hidup...??

Banyak sebab kita perlu teruskan hidup...

Selagi nyawa dikandung badan...

Selagi roh tidak dipisahkan dari tubuh...

Banyak perkara yang patut kita selesaikan...
Waktu semester dua di Poli aku kena handle dak2 orentasi ni..

Antara modulnya adalah.. Pasal kapal terbang...

Alaaa... Rasanye semua org dah pernah men dah mende ni...

Lukis gambar kapal terbang.... Pastu tulis apa yg patut kita bawak dalam kapal terbang tu...

Weng...Weng... Weng.... Kapal terbang yg akan terbang dengan destinasi yang jauh tak pulang2...

Motif dia adalah perjalanan kapal terbang tu adalah perjalanan kehidupan kita...

Destinasi kita itu adalah akhirat...


Okeh... Kesimpulannye... Cukupkah apa yang aku telah buat sekarang... Mudah sangat berpuashati dengan kejayaan yang tak seberapa... Umpama ayam bertelur riuh sekampung....



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails