Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 December 2010

~KorEa.... MalaYsia.....InDia~

Assalamualaikum dan Salam bicara...

Huhu.. tiba-tiba aku terpanggil untuk mengarut-ngarut dalam blog ni.. Sedang aku melayan lagu yang tersusun indah di playlist aku.. tiba-tiba terselit lagu korea siap menari-nari *tapi bukan aku la yang menari tu* 

Sesekali layan la kejap lagu korea ni.. Sekali yang aku paham sepatah dua je.. tu pun sebab dia cakap dalam bahse omputih... seperti lagu yang aku ingat la kan...

"Sorry...sorry... bla  bla bla.. blaa... *bla-bla tu bahse korea la..."

Giler Vavi..... aku tak paham kenapa ramai yang suka....

"I want no body.... no body but u... bla...bla..bla..."

aIYark.... memang trend deme gitu eh... lagu india pun gitu gak... sepatah je bahse omputehnye yang len.. berbelit aku dengar nye...

Ceee Cubeee... Orang melayu ni buat lirik gitu.. Sepatah omputih .. yang len bahse melayu.. ada tak melOtup-lOtup ke pasaran antarabangsa... Ceh.. kena kutuk lagi adala... 

Dan satu hal lagi... Ramai benar gadis-gadis kini minat bebeno dengan mamat-mamat korea ni... Yang pastinye... deme memang le coMeY... tapi alah... sebab deme puith je kot...

Kalo mamat-mamat Malaysia nak buat gitu.. Kena ada aset yang tertentu.. Yang pastinya.... Muka kena cerah... gebu-gebu.... licin no jerawat-jerawat... *kompem fair and lovely laris dipasaran.... Bentuk badan tegap ala-ala jambu... Yang yang paling penting..... Ketiak mesti putihh.... sebab fesyen semua baju takde ketiak.. adoyayyyy...

Dah le tu.. pale aku dok terbayang kalo yang berketiak serabut pakai baju ala-ala korea.. doyayy..*pengsannn.....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails