Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

04 February 2009

++Aku++

KEMBALILAH KE PANGKAL JALAN...
=============================
Itulah ayat yang masih bermain difikiran aku selepas kelas TITAS tadi..
Huh.. Apa maksud segala2nya...
Kenapa ayat itu yang terasa menekan kepala otak aku...
Segalanya berputar2 silih berganti di dalam otak ni.
==========================================
KELIRU..??
=========================
Keliru ke aku... Atau saja aku berselindung disebalik tabir yang sengaja aku bina..
==============================
KENAPA..??
=========================
Entah... Keliru... Pusing... Pening... Sempit semuanya ada...
Huk2... Rasa nak muntah mengenang segalanya..
SEMANGAT..??
=========================
Uhh... Dah pudar... Semangat yang aku tukarkan dari kemarahan sudah bertukar... Seiring dengan menahan kepedihan di perut...
==============================
PENAT..??
==========================
Aku dah buat apa kalau nak cakap aku penat.... Ahh.. xde apa... umpama tin kosong yang sedang menghasilkan karat pada dirinya...
================================
MENYESAL..??
===========================
Setakat mana tahap penyesalannye.. Sekadar kata-kata... sekadar di mata orang laen.. Aku tak pasti...
=================================
=================================
=================================
AKU TAK PASTI ..
KELIRU

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails