Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

05 May 2009

++Kenangan Dahulu Mungkinkah BErulang++

Tiba-tiba terbuka kotak khazanah yang ak simpan... Hahaha.. TErjumpalah gambar dulo2... ni waktu Form 4... Alalala... comey2... Kurus lagi eh... Hahahahhaha...
Ni kat Ayer Tawar, Manjung... Yekot nama dia.. HEhehe... Kem ni untuk ahli2 Prostar... Ini ahli kumpulan aku.. maaf le xsemua nama ak ingat lagi.. Sebab semua sekolah lain2 Daerah Kuala Kangsar..
Kenangan yang terselit pada gambar ini adalah.. Di sinilah permulaan aku menjadi diri aku... Seorang yang suka berkata-kata.... Dari sinilah.. Seakan-akan benteng yang selalu aku rasa malu dah hilang...
Kelab inilah segala2nya waktu dulu bagi ku.... Byk program yang telah kitaorg... Dari Chalet2 hinggalah ke khemah.... MEngenangkan kelab ini... Dalam kelab inilah jugalah pertama kali aku merasakan erti pertandingan dan kemenangan.....
Didalam kelab ini jugalah aku mengenal erti pengurusan... Semasa tingkatan 5 kelab dan persatuan aku di lantik sebagai Setiausaha.... HEhehe...
Sedar tak sedar dah 6 tahun kot aku dah tinggalkan sekolah aku... seperti semalam aku dipimpin oleh guru-guru ku...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails