Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 August 2009

++SeconD TaG++

Lagi satu tag datang dari Ansorullah yang telah memberi tag kepada saya.... Hehehe... Tengah rajin ni... So layan .... Ahaks....

1. Nak tau sangat nama singkatan korang, umo, dan dok mana....???
Nama singkat eh... Fiza le.... Nape ehhh... Padahal kat Johor ni br org start panggil Fiza.. Ohh.. Cutenye nama... selalu nya panggil Pijat jer.... Umo ehh... Tiada rahsia-rahsia... umor hurm kira jap... Oh no.... dah 23 thn upernyer... alamak... bila mau kawen ni.... dok kat atas kusi sekang ni....

2. Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih??? Biasa kol berapa?? Lama tak?
Bila mood tgh berkobar2 mmg tiap2 hari bukak... Tiap2 hari gak ada posting... Sampai tahap malas... adoya.... Ingat pun idak... Eheh... ak de blog ker... Kompius aku.....

3. Bila dah on kat Blog.. apa yang korang buat ek???
Check dashboard... Tgk apa org len posting... hehehhe... ada kah aku yang paling up to date... hahahahaha...

4. Pernah tak sedang asyik melayan internet ni.. Korang telah abaikan sesuatu
Mesti la penah.. selalu sgt.. aku abaikan orang sekeliling aku... lantak kome le nak buat apa.. apa teman kisah.. sekarang ni antara kau dan aku wahai blog sayang.....

5. Macam mana korang masak maggie?
Maggie. Ehh... Eleh ckp la korang tak tahu masak... Xpe2... aku tgh rajin ni.. aku ajar... mula2 tumis bawang.... pastu masukkan rencah dia.. tumis sampai garing.. masukkan udang ke ayam ke... pastu tuang air... buh sikit kicap n sos.. pastu masukkan meggi... tunggu sampai kembang... pastu rasa le.. tambah le apa yang patut sampai sedak... hahahaha... pastu hidang.... buat air kosong sejuk... apa lagi sental...... Ayomaaa... lapa le plak ....

6. Hubby or wife korang tau tak korang ada blog ni? Pernah dia orang baca blog korang ni??
Apa nye la soklan ni..... De Hubby ke ak ni... Adoya... Any Body.... Who want married with me..Call me now..... Hahahahahahaahahha

Saya kasik tag ini kepada :

Amira arif
Along Safa
Fadzil Rahim


Tu je kot... saje nak try Tag org...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails