Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

11 September 2009

++KisaH ku De` PreP++

2 minggu yang lalu 30 ogos 2009,
Tamparan yang hebat telah ak terima hasil daripada presentation aku sendiri... terasa seperti di tampar2 oleh perkataan yang keluar dari mulut Prof Nawawi... " I think there have any member from your group can present better than you all" Terasa tercampak dan terpelanting gara2 kelancangan mulut Prof tu... Huk2... Terasa salahnya aku.. Terasa teruknya aku.. Memang aku pernah kena marah waktu presentation tp itu lama dahulu kala... Sudah lama hanya kata-kata gembira sahaja yang aku terima... Huk2.. Bukan salah aku.... Partner present aku yang baca satu2 ikut slide.. Huk2.. Tapi terasa seperti di tampar2 jugak..

Minggu lepas pulak... untuk sesi... Hurmm best jugak.. Pagi tu tentang cara-cara kita dan protokol ketika majlis.. dan petang adalah sesi untuk teknik presentation... Best la.. walau aku menguap beberapa kali.. sampai nak bengkak mata aku... Tp sekurang2 nya aku dapat apa yang aku mahu....

Dan tadi... Adalah pebentangan report projek yang telah dijalankan sepanjang 2 minggu yang lalu. Sekali lagi aku diberi peluang untuk present... Rasa berpuas hati bila kali ini baik ari hari itu... Heheheh.... Lagi best nyer Prof Nawawi yang mengkondem group aku pun bertepuk tangan.. Hehehehe.... itu je yang aku nak cerita.. Hek2..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails