Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

13 December 2009

++ Al Kisah Telur Kuning ++

Ketika aku sedang mengoreng telur mata kobau... Tiba2 kuningnya terpecah... " Yek..Yek... Boley makan ke ni... " Sememangnye aku tak makan telur kuning.. Aku hanya makan yang putih sahaja... Tiba2 aku teringat kembali semasa satu kem tu... Makan kena suap2... ada la makan telur rebus... aku dah cakap awal2 dah AKU TAK MAKAN TELUR KUNING.. Tapi tak tahulah satu minah ni... PEkak ke atau saje buat2 tak tahu... Dia letak jugak telur kuning.. Bila aku cakap apa ni.. Dia gelak2 jer... Huh.. Bikin aku panas... Sampai sekang aku tidak meletakkan kepercayaan aku kepada dia... Huh.. UseLEss.... Hahaha...

p/s : jangan ambil mudah larangan orang lain.. Mana tau mati ke lepas ko tidak mengendahkannye...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails