Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

13 December 2009

++ ?? ++

Bila aku buat baik jangan nak cari pasal...
cari nahas je nanti...

Hurm.. Bila orang baca ayat aku ni pasti yang akan terlintas diminda adalah... Ish.. Budak ni tak reti bersabar ke... Sabar itu kan separuh daripada iman..

Iya aku akuinya.. Sabar itu separuh daripada iman...

Tapi di sinilah aku di uji.. dan ujian inilah yang mmg payah untuk aku...
Aku mmg tidak ada kesabaran... Orang yang melihat sememangnya tidak akan paham..

Jika ditanya kelemahan diri kita...
Pasti kita jawap... Kelemahan diri saya adalah takut berhadapan dengan orang ramai... Takut nak berucap di khayalak ramai...

Kelemahan saya ... Saya ni hodoh.. ORang pandang semua nak lari...
Saya ni tak hensem.. ORang pandang rasa nak caci jer...

Dan kalau orang tanya kelemahan diri saya...
Saya pasti akan menjawap..
Saya terlalu lemah untuk bersabar...
Banyak faktor yang menyumbang kepada kelemahan diri saya..
Saya adalah pesakit.
HYPERTENSION
Harap maklum...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails