Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

18 January 2010

++ Cerita hati ++


Sesuatu perkara membuat anda bersedih...
Sedih.. of course mcm aku tgh sedih..
Kenapa yer...
Tapi takpe la... mcm xpernah je lalui semua ni..
Esok lusa hilang la sedihnyer kan...

Maaf wahai hati...
Kehendakmu tidak selalu dapat dituruti...

Maaf wahai hati...
Aku tidak dapat mengembirakan mu...

Maaf juga wahai hati...
Ketika bersedih ini aku tidak dapat mengembirakanmu dengan ayat-ayatNya...

Sabarlah wahai hati...
Nanti akan sembuh kembali...

Sabarlah wahai hati...
Esok lusa pasti akan ada yang akan mengembirakanmu...

Sabarlah juga wahai hati...
Nanti akan aku alunkan ayat-ayatNya untuk mengembirakanmu...

Gembiralah wahai hati...
Kerana kegembiraanmu telah ditetapkan cuma tidak tahu bila...

Gembiralah wahai hati...
Kerana masih ada peluang untuk kamu bergembira...

Gembiralah juga wahai hati...
Kerana aku diberi keupayaan untuk mengalunkan ayat-ayatNya...

Pasti kau akan gembira dan terus gembira...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails