Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 January 2010

~ Doa ku untuk Mu ~

Ya Allah, Sesungguhnya aku minta petunjuk yang baik dari-Mu , dengan ilmu-Mu, aku minta kekuatan dari-Mu dengan kekuatan-Mu. Aku meminta dari-Mu kelebihan-Mu, yang banyak, maka sesungguhnya Engkau berkuasa, aku tidak berkuasa, Engkau mengetahui dan Engkaulah yang paling mengetahui perkara-perkara ghaib. Ya Allah, jika Kamu mengetahui bahawa perkara baik untukku pada agamaku, duniaku, aku kesudahan urusanku buat masa kini dan masa akan datang maka tentukannya untukku dan permudahkannya kepadaku, jika kamu mengetahui bahawa perkara ini tidak baik untukku pada agamaku dan duniaku dan kesudahan urusanku buat masa kini dan masa akan datang maka elakkannya dariku, dan elakkan dariku daripadanya, tentukanlah kebaikan untukku di mana sahaja aku berada sesungguhnya Engkau berkuasa di atas segala sesuatu.

Ya Allah seandainya ia milikku satukanlah hatiku dengan hatinya, rapatkan segala urusan diriku dengan urusannya. Seandainya dia Ya Allah bukan untukku jauhkan hati dan perasaan ini kepadanya Ya Allah, renggangkan segala urusan diriku dengan dirinya. Buangkan perasaan aku terhadap dirinya Ya Allah.. Amin...

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails