Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

26 February 2010

~ In an Open Relationship ~

Hari ni tiba-tiba rasa nak tukar status kat facebook...

Banyak juga komen yg aku dapat... Thanks a lot... kepada rakan-rakan yang memang mengambil tahu pasal status rakan ni...


Tetapi apa yang aku hendak katakan hari ini bukanlah tentang relationship aku.. hehehe.. tetapi tentang apa yang dibincangkan.. Memang de jumpa pun FB mamat tu.. tp xde la hensem sgt.. Tp boleh tahan... Seperti yang dinyatakan.. mmg semua gadia mengimpikan dapat suami yang alim.. Tapi bagaimana dengan diri kita kalau hendak yang begitu...

Kita pasti akan berapa TERAMAT bersyukur dikurniakan suami yang alim dan beriman. Namun cuba anda fikirkan disebelah pihak suami pulak.. Fair ke utk suami itu.. Adakah ini dianggap dugaan mempunyai isteri yang tidak berapa alim.. Hati aku selalu berkata . aku nak yang beriman dan alim tetapi cuba tengok kembali diri aku ni.. Huh... tah apa2x.. so jangan la nak berangan2x dapat yang baik mcm tu selagi tidak membaikkan diri sendri..

Namun ketentuan ILLAHI itu maha adil.. Segala yang ditetapkan olehNya adalah sebaik-baik ketetapan..

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails