Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

01 February 2010

~ Siri Fiza Demam PRK ( Srot2x tarik hinguih ) Episod 2 ~

Semalam waktu aku pergi teman Ifah promosi kek bilik ke bilik kat TF... sempatla aku menangkap gamba poster2x kat TF... Hurm... Ni je tempat ak xsegan tangkap gambo.. Hehehehe....



~ Muka sape intprem ni haraplah di undi yer... ~

So hari ni aku nak promote calon.. calon yang aku promote hanyalah dimana.. Hehehe... flyers dia sampai kat aku. Dan mereka juga adalah calon pilihan Datuk JeYTeY Hehehehe

Calon -calonnya adalah :

Calon Umum :

Mohd Hadi B Abd Rahman CF080076 ~ Kepimpinan Berkarisma Penggerak Mahasiswa ~

Salbiah Bt Zahari AF080288 ~ Merealisasikan Suara Mahasiswa ~

Janifal Bin Alipal AE070281 ~ Mahasiswa Pelopor Agenda Mahasiswa ~

Celoteh PRK DAtuk JeYTEy ~ Hurm.. hampir2 aku tak tergolek dalam masjid UTHM kerana selipar yang licin.. tertanya-tanya jugaklah ada tak calon yang membawa manifesto yang nak menambah bunga pada selipar tandas tu.. Muahaha.. ~ Juz Kiddin`

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails