Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

23 March 2010

~ Berbicara tentang H & P ~

Berbicara tentang hati dan perasaan sememangnya takkan habis..
Namun ingin aku kongsikan juga tentang hati dan perasaan didalam posting ini..

Semalam ketika aku menjadikan lirik lagi Noktah Cinta sebagai status Facebook aku..

Seorang teman telah menyatakan kegembiraannya terhadap lagu ini..

Sememangnya ( mcm pelik je ayat ni ) aku asyik berulang-ulang kali mendengar lagu ni.. Entahlah.. Lagu ini sgt bermakna untuk aku.. lagu yang menyatakan luahan hati aku...

"Tuhan tolong nyatakanlah padanya tentang cinta... Adakah diriku diperlukan..."

Walau aku tahu apa jawapannya tetapi aku masih lagi mahukan jawapan yang aku hendak.. Aku tak tahu kenapa aku masih mengharap apa yang bukan milik aku. Mungkin pengharapan tu sedikit sebanyak masih diberikan kot.. xpastilah... sgt sedih rasanya...

"Tuhan tunjukkan padanya tentang apa yangku pikirkan... Adakah cinta ini perlu untuk dirinya"

Aish... Memang sekali je aku dengar lagu ni terus aku ingat... Sangat susah bila sudah mula bermain dengan hati dan perasaan.. Sgt penat dan letih... Sememangnya aku terasa ingin resign dari kisah ini.. Tapi entahlah... aku dah cuba melupakannya.. tapi datang kembali.. last2x.. tak payah lupa.. ingat je... dari penat aku menahan2 perasaan baik aku layan je perasaan.. Letih tak de.. Lelah pun xde.. Rugi pun tidak.. Sebab hidup aku happy...

Soal dia milik aku atau tidak.. Hanya Allah yang menentukan segalanya... kalau dah begitu ketentuannya nak buat mcm mana... Just masa yang diambil untuk menyesuaikan diri dengan keadaan tu je yang lain.. antara lama atau kejap... ada orang boleh melupakan sesuatu sekejap je.. baru sejam tadi clash ... sekang dah ada pakwe baru.. Ada yang bertahun-tahun melupakannya sehingga fobia utk bercouple kembali...( aku la tu.. dah minat kat org.. xdpt plak.. hahahahhaha)

Ades.. sangat susah nak suka dan percaya kepada orang.. dan sangat susah juga aku nak membenci orang yang tak pernah buat salah kat kita.. apatah lagi hendak melupakan terus dari kotak ingatan.. Bersalahkah mereka.. TIDAK.. aku je yang merasakan ianya salah.. padahal xde apa2 pun.. so.. perlu ke nak melupakkannya.. penat2 je nak lupakan.. hati tambah terluka... sedih.. sesak nafas.. jadinya.. bagi akulah kan.. sgt gembira bertepuk-tepuk sebelah tangan... walau xberbunyi tetapi enjoy...

Okeh habes dah sesi luahan rasa....

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails