Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

02 March 2010

~SMS~


Sangat lain bila kebiasaan kita berubah secara tiba-tiba..
Kebiasaan aku adalah tangan yang tidak lekang dengan henset...
Tetapi kerana masalah-masalah yang mendatang tangan aku kian jauh dari henset...
Bukan kerana henset aku rosak.. Tetapi tiada sudah teman tapi mesra...

Selalunya setiap minit pasti berbunyi henset aku..
Namun kini tiada lagi...
Tapi biarlah ia menjadi kebiasaan aku nanti..
Dapat menjimatkan dari segala segi..

Tiba-tiba aku terasa...
Begini pilunya bila msg kita tidak berbalas...
Mahupun tiada yang msg kita...

Maaf wahai teman jika pernah msg kalian tidak ku balas...
Ketika itu asyik dengan dia seorang...
Maaf wahai teman jika msg yang berbalas berbaur2 malas...
Ketika aku aku sgt mementingkan dia...
Maaf wahai teman jika msg kalian terus didelete tanpa dibalas...
Ketika itu aku risau inbox ku penuh...

Maaf dan maaf terus ku pinta...

Sometime I sms u,
Sometime I don`t..
Sometime I reply,
Sometime I forgot..
But no matterhow many time that SOMETIMES is, u`ll be in my heart.. Fren 4ever...

Msg yg diberi oleh seorang teman, Namun aku tak kisah kalau aku dah takde dalam hati dia.. Redha je la.. nak buat mcm mana.. xpayah nak paksa-paksa letak nama aku dalam hati kamu...

4 Komen:

I_Hate_Lolipop said...

jiwang gak kau ek?..haha

Hafizah said...

ades.... jiwang ke.. ades.. yele kot.. seni dan sastera ni..

eMLyNn said...

oww.. patot ar hntr msg xpenah bls.. cisss.. hahahaa..

eMLyNn said...

ciss.. patot ar msg kiter xpenah bls.. hahahaa..

Related Posts with Thumbnails