Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

06 April 2010

~ I need Wataaaaa.....~


Assalamualaikum WBT

Setelah sekian lama JeyTey menyepi.. Hari ini JeyTey sedaya upaya mengupdate blog JeyTey.

Hari ini apa yang aku hendak sentuhkan adalah isu air.. Sepanjang bulan april ni.. Aku mengalami perubahan hidup yang ketara.. Sangat benci.. Dah la bulan ni adalah bulan yang sgt sibuk dan bulan ini jugalah berlakukan kejadian AIR DI CATU.. CATU hehh BUKAN satu dalam versi pelat...


Aku sangat tertekan dengan ketiadaan air disini.. Masa catuan bagi kawasan rumah aku adalah dari pukul 10 malam ke 10 pagi.. But.. yang menyakitkan hati adalah.. Tutup air sikit punya awal.. tepat je 10 air dah tutup takde.. elek pocitt... Esok plak  sangat lambat air dibuka.. sampai kul 1 ptg pun takde lagi.. Kalau ada pun kat sinki je..

 Naseb la rumah aku ada banyak baldi.. Semua baldi pasti telah penuh diisi sebelum pukul 10.. Tapi lah kan.. Dah kalo memalam serangan peribadi datang melanda. Memang payah dan parah.. Air pasti susut.. Esok nak g kelas alamatnya... Cuci muka.. Berus gigi... Mandi setengah baldi.. Aishh.. Sgt payah.. Aku rimas...

Sistem penghadaman aku juga turut berubah.. Huh.. Sangat payah.. Aku terasa tahap toksik dalam badan aku semakin meningkat... Urkkk... Xbley blah.....


Simpulnya .. penyeksaan ini hanya akan berakhir pada 29hb April 2010.. Erkk.. Sgt payahhhh



0 Komen:

Related Posts with Thumbnails