Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 April 2010

~Please.. Anybody... Please Buy Me This...!!!!~

Assalamualaikum...WBT..

Hari ni aku merayap2lah kat page2x.. facebook... Sekali aku terjumpa sesuatu yang sememangnya aku MAHU... aku MAHU...MAHU... Wa.... Yang satu sudah lama cari tapi asyik terlambat order and out of order.. Benci.. yang satu lagi aku baru jumpa.. Bersinar-sinar anak mata aku melihat.. Huk2x..

AnyBoDy Please BUY me THIS.....
-
-
-
-



Aku nak yang warna Pink tu.. Huhu... Harap2x sempat beli kali ni.. Dah banyak kali percubaan tapi gagal.. Dari PUO dulu dah buat percubaan untuk beli tapi ketentuan Illahi.. Ia bukan milikku..

Dan satu lagi....
Aku nak yang ini.. PLz...Plz.. Mana  nak cari ni.....


Sekali aku terpandang.. Bersinar-sinar anak mata aku weh...Tafsir Quran per kata... Mcm sangat canggih.. Tafsir yang aku ada sgt cantik juga... Terima kasih buat my Brother tolong belikan.. Aku bayar ehh.. Hahahaha.. 

*Bila terfikir hendak membeli tafsir yang banyak.. Berdebar juga aku.. Risau-risau ada yang terabai nanti... Tapi Chaiyok... Berusaha.. Pastikan terbaca.. Sehari sehelai pun sudah mencukupi.. Bak kata Akmal.. Kalau nak lancar.. Baca ler tiap-tiap hari.. Hehehehe..*

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails