Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

30 September 2010

~MemOry : Famili Day Wahab & Co~

Walaupun sudah lama berlalu.. Hari ini aku baru hendak berkongsi pengalaman gembira bersama pembaca blog(kalau ada la).. Ia adalah berkaitan dengan Famili Day Wahab & Co...

Mungkin banyak gambar dari cerita kot.. Apa pun enjoy ur self....


 ~Ni aktiviti malam 1st... BBQ le.. aku AJK makanan so aku sediakan je.. tukang bakar len.. pastu aku jadi AJK makan je.. hahaha...~

~ Secara tidak langsung .. Kitaorg membuat suprise besday party untuk bapak sedara kitaorg.. Cu.. Merangkap penaung program.. hehe.. makaseh. support semuanya.. hahahaha.. tahun depan buat lagi....tak lupa gak besday kak sepupu... kak sarina~


~Aktiviti yang paling best.. hehe.. mandi manda bersama sedara mara di Teluk batik.. Best ooo.. Nek Bot Pisang mA... Tp aku sian kat Bot Pisang tu.. Tenggelam .. sebab semua tebal2 naik.. hahaha~


~The happy ending.. Pelbagai pihak kami satukan disini.. BEst2x.. Ada 3 keturunan disini.. First Batch Mak Aku n Adik BEradIk dia serta Suami dan isTeri MAsing-masing ... 2nd BaTcH.. Aku & adik beradik aku.. serta sepupu sepapat.. serta isteri dan suaminya... 3Th BatCh... Anak2x sePupU aku.. hahahaha~

Untuk pengetahuan.. Ini adalah Famili Day sebelah Mak aku...


Enjoy... berharap tahun depan ada lagi.. tapi kena bagi orang len handle plak le.. hehehe.. bagi peluang pada yang tua.. hahahahah

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails