Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

31 October 2010

~Adey... Bicara tentangg H&P lagi... ~

~Isk kembali berbicara tentang H&P~

Susahlah topik aku nak lari dari bercerita tentangg H&P.. kerana blog ni memang aku gunakan untuk berbicara tentang apa jua termasuklah tentang H&P.. 


~Kadangkala bertepuk sebelah tangan itu lebih bahagia. Dan kata orang macam aku ni syok sendiri. Biarlah.... Kerana belum sedia untuk ke step yang lebih mencabar. Dan jika hanya bercinta tidak diteruskan ke alam perkhawinan takut-takut maksiat itu yang lebih hampir. Kerana H&P bukanlah sesuatu yang boleh dijangkakan~

I wish....I wish... (hurm xtau nak sambung dalam English camne...) .. Aku harap aku akan ketemu dengan pasangan yang sesuai dan terus bersama.. Hehehe bajet nak kawen terus la ni.. Malas pulak rasanya nak couple2 ni sebab macam membazir masa dan wang. Yelah masa yang diambil lama.. nak kena beli hadiah-hadiah lagi nanti cakap tak dihargai.. baik kawen terus sah-sah kita memberi kepada orang yang betul milik kita.. hehehe

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails