Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

15 October 2010

~Edisi Khas = Konvokesyen UTHM ke-10~

Salam.. lama sudey aku tidak berbicara disini...

MENGAPA..??

Kerana aku telah menghadirkan diri aku ke majlis konvokesyen UTHM ke 10..

Hehehe.. takde apa yang aku dapat ceritakan bagi posting kali ini.. Just enjoy the picture... Wink2x..

 ~Waktu raptai.. Gee yang menyelit.. hehe... lain ke muka aku.. ramai yg tak perasan.. ceh~

 ~Lompat.. Yeyy.. Kami dah berjaya~

 ~It`s Me...~

 ~Wif MY Famili~

~Famili part II~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails