Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

19 October 2010

~Edisi Musim Haji = Lagi-lagi coretan aku kan~

Salam berbicara..
hari ini masih lagi didalam mood edisi haji..

Semalam adalah hari pertama parent aku berada di Madinah..
Pada jam 2.35PM panggilan pertama dari abahku..
Ia menyatakan mereka selamat sampai di Madinah pada jam 5 pagi waktu Madinah..

Pada jam 3.32PM pula msg pertama dari mak aku..
hehe.. ia menyatakan ia sudah sampai ke Madinah..
ringkas namun padat..

Dan pada jam 1.54AM panggilan pertama dari mak aku pulak..
hehehe... kegembiraan terdengar dari bait-bait suaranya..
mak aku cakap.. di madinah mereka berpeluang menunaikan solat di masjid yang terdapat disana.
mungkin dan pastinya adalah Masjid Nabawi..
dan pada hari sabtu mereka akan berangkat ke Mekah..


Masjid Al-Nabawi Madinah

Setakat itu sahaja yang dapat dilaporkan..

p/s: gambar ketika di kelana jaya takdapat le nak upload.. kamera aku abah aku bawak g sana.. yg mana kamera sepupu sepapat aku.. aku pun xtau bila derang nak upload dalam fb... mcm idak je.. so.. 2bulan lagi baru kita lihat gambar.. insya allah....


0 Komen:

Related Posts with Thumbnails