Jeruktimun.blogspot.com milik Hafizah Rahim
~Selamat Datang kepada semua blogger. Blog ini membawa motif peribadi dan segalanya adalah dari hasil setitis keringat penulis. Yang mana baik jadikan pedoman dan mana yang buruk adalah hak penulis. Moga semua blogger yang datang dapat meninggalkan jejak anda. Terima Kasih~

22 October 2010

~Isk .. Cewanye,,,~

Hari ini sedang aku membelek-belek balek blog aku.. tiba-tiba aku terbaca satu posting yang aku buat entah bila tah... 


Posting tu bolehlah dibaca di link itu (hek ayat xbule blah .. hahaha)

Kenapa yer order yang aku buat tak kesampaian.. adakah sistem order mengorder yang dibuat oleh syarikat terbabit tidak bagus.. ataupun mmg ditakdirkan aku tidak dapat memiliki tafsir tu..

Isk.. apalah nasib jika benar ditakdirkan begitu..
Kini kewangan pun dah sempit.. kurang.. hanya mampu menampung apa yang termampu je...
Nasib masih ada tafsir yang cantik dirumah ni.. dan masih diguna...
Ikutkan bolehlah dibawa kemana-mana tafsir berbaju plastik tu..
Tapi kini mcm sudah tinggal harapan je..

Hanya mampu menanti bila dah kerja nanti dan mempunyai wang barulah boleh dibeli..
aish.. rupa nya sinar-sinar mata dimasa dahulu itu hanyalah palsu semata-mata..
dan tidak membawa makna..
aish.. kecewa dihati....~

0 Komen:

Related Posts with Thumbnails